GRiLLa!

Dagen börja me lite jobb här hemma framför datan sen gick ja en promenad ner till stan för att Fika me Stina o hennes lilla Signe, en 2 månaders liten Söt Tjej!

Drog sen iväg med Emma till Center Syd, ett stort Köpcentrum här nere i Skåne för att Fynda lite kläder till både mig o Min Grabbb =) Gick bra D!

Körde sen i iL-Fart när ja märkte att Träningspasset som vi skulle På - börja om 15 minuter.
Emma mådde tyvärr inte bra så henne fick ja släppa av lite smidigt mitt i Rondellen, ja d va inga bilar där just då så D Gick Fint =)
När ja kom inspringandes på Gym:et så hade Uppvärmningen precis börjat med andra ord missa ja inget eftersom min lilla Springtur från bilen hjälpte mig me D! =0)

Nu ska ja bara hoppa in i Duschen & sen ska ja o Grilla med Grabbarna!
Ska bli Kul!

Hoppas ni får en Härlig kväll i Det Underbara Vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0