SNaRt PreMiäR!

Ligger hemma i Soffan & Repar in "I will survive" till Julshowen, är så himla mycket text i den låten & då e det lätt att blanda ihop verserna... Men snart sitter den! =)
 
På Fredag är det Premiär av Vår Julshow på Elite Grand Hotel i Norrköping!
Ska bli SuperKul att komma igång & Showa me vårt Toppengäng!


Varje Freda & Lörda efter Showen kommer Johan & Ja Spela i PianoBaren fram till 01.00, Kanske ses där?! =)

Här kommer Datumen:

November:
Fre 28:e
Lör 29:e

December:
Ons   3:e
Fre    5:e
Lör    6:e
Ons 10:e
Tor  11:e
Fre  12:e
Lör  13:e
Tor  18:e
Fre  19:e
Lör  20:e

Bokning kan göras på:
011-36 41 31 eller [email protected]

Mer info finns på:
http://www.elitehotell.se/sv/node/1640

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Helena!

Tack för ditt svar:) Har inte ditt numer, men när jag är och hälsar på mamma nästa gång så tittar jag in till Lisa och ta det, eller om du vill skicka det så är min mejl gekaa@hotmail.com...

Lycka till med julshowen, synd att det är en bit upp i landet, annars så skulle jag vilja se den! Får bli en annan gång, Drill och Drull i sommar med lillan kanske ;)

Hälsa Johan!

Kram!

2008-11-25 @ 10:47:24
URL: http://metrobloggen.se/geka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0