Ny SäSoNg MeD BooM SHaKaLacK!


Foto: SVT

Nu får ja avslöja att det blir en Ny Säsong med vårt MusikBarnPrograM i SVT! =)
Så nu börjar Jakten efter Nya Kids som vill vara med i Vårt Program för att Skriva Låtar & Göra egna MusikVideoS!

Kanske just DU vet nån som skulle passa?
Tipsa mig gärna! =)

Det Roliga är att vi kommer få längre Programtid - Hela 30 minuter!
Inspelningen kommer börja redan i Maj så snart drar det igång! YeeHaa!

Kolla gärna in våra Härliga Ungars MusikVideos från förra Säsongen:
Här

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Nu komenterar jag väldigt mkt ser jag, men jag måste :D Va roligt att det blir en säsong till ! Ungarna är ju så underbara! Lycka till ! =D

2009-04-15 @ 09:32:26
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad kuuul!! samma ålder denna gången eller?

Kramar i massor till er från oss : )

2009-04-15 @ 20:57:22
Postat av: anne-lie

Vilken ålder är det som gäller? :)

2009-04-15 @ 23:53:48
Postat av: zara

Så roligt för er (även om jag redan visste om det9.. programmet är super på alla sätt..

Blir inge N-köping för min del. Ligger inlagd i Lund :(

Kram

2009-04-16 @ 06:50:55
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Tord Axelsson

Hej!

Vad glad min dotter blev när jag berättade att ni ska göra en omgång till. Hon har följt er slaviskt :)

Du skrev att du ville ha tips om någon skulle passa. Jag vet inte vilka krav som ställs men vår dotter, Emma 8 år, skulle nog nästan offra sina föräldrar, dvs oss, om hon skulle få chansen att vara med. Lycka till!



Hälsningar, Tord

2009-04-16 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0