UT i DeT BLå!

Efter en Go Frulle hemma hos Mamma & Pappa ska vi nu ge oss ut på en Långpromenad.
Är så Underbart att Bo Nära Mina Underbara Föräldrar så att Vi hinner Umgås! =)
Vissa Perioder i Livet händer det Saker som gör att man inser vad som är Viktigt för en Själv! För mig är det verkligen att Vara med Människor där ja Känner att det är Lika Villkor som Gäller! Finns alldeles för Många Människor i den här Världen som är Bittra och som Förväntar sig Saker som man som Vän inte alltid kan Leva upp Till. Istället för att upskatta Vänskapen kan då Vissa personer välja att ge en Dåligt samvete & omvändas till såkallade Energi-Tjuvar.

Hoppas ni Omger er av Fina Människor som Ger Energi & som får er att Må Bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej söta vän!



Jag förstår precis vad du menar! Och jag håller fullständigt med...



Kom hem till min 20 års dag! Jag tänkte gå ut med några vänner, och det skulle vara underbart kul om du och Johan hängde på! :)



Puss o kram! :D

2009-04-25 @ 15:41:32
URL: http://musicfia.blogg.se/
Postat av: Matilda

du har så rätt det där med energitjuvar!



sv: tack ska du ha! jo där trivs jag bra.. mitt i allt rosa.. haha! :-D

2009-04-25 @ 17:50:37
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0