EFTeRLäNGTaDe KoLMåRDeN!

Idag bär det av Mot Kolmården för Min Del! =)
Känner mig SuperLycklig & Ja har Längtat efter Vårt LiLLa TroLLHus!
Ska bli så Mysigt & Kul att Komma HeM & Träffa alla Däruppe!





                Undrar om TroLLeN har Saknat Mig? HiHi...



Johan är UnderbaR - Han håller just NU på att Packa ut alla Grejjer ja ska ha med Mig till Bilen, känner även att han satt igång KaffeKokaren i Köket för det börja Lukta så Himla Gott! Så snart blir D Frulle!
Johan åker inte med mig upp för han ska Mixa klart det sista på Plattan med sin Producent här i Skaaaauunne! Men det gör inget, kan vara Skönt att Längta efter Varandra ibland!

Kl 16.00 ska ja vara på Syrrans Nya Salong.
Hon har Startat eget Företag som sin StoreSyrra, Kul att man kan Inspirera! =)
KRiSTiN Jobbar numera på det Ny-Utbyggda KöpCentrumet i Norrköping!



Blir KuL att Se Vad hon Hittar på Me Min FriLLa ida! =)

Hoppas Ni får en KanonDag!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

JIPPIE ! Kolmården är underbart elr hur ! :P ..när det inte regnar iaf :P Hör av dig när du kan o vill ses ! Pussiluss <3

2009-04-08 @ 17:09:42
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va trevligt. Vore jätte kul att ses!



Hoppas att du blir fin i håret, men det tvivlar jag inte på!!



Kram

2009-04-08 @ 21:22:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0