ÄNGeLHoLM!

Då var Tv-Inspelningen hos Emmie över & det känns som vi fått till ett Riktigt Bra Avsnitt! =)



Idag börja dagen Fint! 
Strålande Sol kika in genom Fönstret & Ja gick upp i Tid för att Fixa & Maila så att Ja Sedan skulle kunna bege mig till Stranden...
Tyvärr blidde det inte så eftersom jag bor med Mr Glömsk! Ja skulle skjutsa honom till Tåget & Han tog det Lugnt fast Klockan Ticka på... När vi väl kommer till Tågstation så står Tåget mycket riktigt där & han får Springa för att Hinna med Tåget. Tyvärr fick han ju med sig min HemmaNyckel eftersom JAG gick ut till Bilen för att Starta den & Han skulle Låsa Dörra! 

Så vad händer?
Jomen Hella Bella får åka till Helsingborg och hämta Nyckeln och därmed försvann den Timman som jag önskat få vara på Stranden. Så Nu blir det Packning & Utbärning av Grejjer för min del.
Johan Giggar i Ängelholm på Ljusfesten med TintoMara (Hans nya Band) ikväll 17.15 därefter åker vi till Kolmården för ett Spännande Uppdrag som sker under Morgondagen.

Mitt Mål det här året var ju att inte behöva Stressa men hur bra går det när Ja bor med Mr Lugn som aldrig har bråttom till Nånting & som är lika mycket Tidsoptimist som jag? Inte så bra om du Frågar Mig!

Jaja, snart åker ja till Mina Underbara Vänner i Ängelholm för att Kolla in deras Nya Hus & det ska bli Riktigt Gött & Krama om dem allihop! 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

är det uffes emelie? emmie som var på kollo vecka 2`?

2009-08-07 @ 19:47:33
Postat av: Anonym

är det uffes emelie? emmie som var på kollo vecka 2`?

2009-08-07 @ 19:47:50
Postat av: anonym

jag mena är det uffes emmie

2009-08-07 @ 19:49:54
Postat av: angelica

Ahahahah johan i ett nötskal:P

2009-08-08 @ 16:23:56
URL: http://www.finest.se/geli83
Postat av: HeLeNa

Japp, det är Uffes Emmie! =)

2009-08-10 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0