SicKeT BröLLoP!

I Lördags Sjöng ja på ett Bröllop som verkligen skilde sig från andra jag varit på...
Prästen var så Personlig när hon Prata med BrudParet & Gav de Fina Ord om Livet istället för att Läsa upp en Massa ur Bibeln.
Åsa & Jonas har varit tillsammans i 20 år vilket också var Speciellt & deras 3 barn var med fram till Altaret.
De ville ha Min & Johans EgenSkrivna BröllopsLåt som Ingångsmarsch och Ja Bubbla av LyckoKänslor när ja såg hur De kom Strålandes fram i Gången...





Min Underbara Farmor kom & Lyssna på oss!



Den här Dagen har varit Toppen och jag har Färdigställt min allra Första DansLåt!
Ikväll ska vi ut på Galej här i Stockholm, Vi fick en inbjudan till Sarah Dawn Finers RealeseParty så Vi Sticker Dit! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0