MyS MeD TäNDa LjuS!

Imorse var ja på VårdCentralen & Vaccinera mig mot SvinInfluensan...
Lite Sent kanske men ja har inte haft Möjlighet Tidigare & Kände att det var Bättre Sent än Aldrig! Ja har ju min Astma och Befinner mig därmed i RiskZoonen så nu är det gjort!
Blev väldigt Trött efteråt så hela Eftermiddagen har ja Legat o Vilat & Kollat på Film =) Ja tycker det är SuperSkönt att ha Riktiga SlappDagar ibland & idag blev det Verkligen en sån Dag!

Under Kvällen Fixa ja ihop en HemLagad Pizza som Johan Digga =)
Johan är annars den som Tycker det är Roligast med MatLagning & med hans Fantasi blir det verkligen en hel del Annorlunda MatRätter, Hehe!
Runtomkring Mig Brinner just nu en Massa Levande Ljus & Ja Njuter fortfarande av Min Lediga dag! =)





Elefanten, bredvid Budda-Gubben, fick ja av min Mamma & Pappa när de kom hem från Thailand för 2 år sen. Den är verkligen Poppis här hemma! =)
Älskar att Droppa i olika DoftOljor i den lilla Behållaren som sedan Sprider en Underbar Doft här hemma i Huset!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Svar:

Heej! Jaa, det känns riktigt bra med MVG:t faktiskt! Riktigt stolt! Hihi ;)

Förlåt för att jag inte har kunnat hjälpa er med det till Grand. Jag har haft en jobbig period nu, och jag har tänkt på så mycket och haft massa ångest så jag har inte kunnat tänka på allt jag tänker på och måste göra. Och jag har jätte dåligt samvete för att vi glömde att ringa Johan den 8:e. Men nu är det Jullov för mig, och då måste vi ses nån dag/kväll!!! Men jag tänkte fråga om Johan gillar nått speciellt snacks? Alltså typ choklad, marsipan eller liknande. Jag & mamma tänkte köpa nått litet åt honom som en sen liten förlåt-för-att-vi-glömde-ringa-present =P

Puss & Kram!!! <3

2009-12-16 @ 10:06:54
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0