HuRTBuLLe!

Ida känner mig verkligen på Topp!
Börja dan me ett MorronPass, trodde det skulle va ett MedelPass MEN det va ett Medel-Puls-Pass & TRO MIG - Det är skillnad! Fy Fan va ja Skutta & Hoppa!
Det Jobbiga är när man tar i Järnet från Början, Blir så Jobbigt i slutet då MEN att Utmana sig själv e Gött D! Fick även me mig Emma, hon va först lite Tveksam eftersom hon inte kunnat Träna på 1 vecka. Ni skulle sett hennes MIN när hon fick reda på att det var ett Puls-Pass, Ojojoj! Tur att det var fler Människor omkring oss annars hade hon nog Flugit på mig & Brottat ner mig!

Sen bjöd Emma & Ronny på Frulle - MuMs MuMs!

Nu ska ja Fixa lite här i Hemmet för kl 15.00 får vi Fika Gäster!
Har köpt Massa Goda Dofter till min Doft-Ljus-Kruka (eller vad de nu kallas)
Ett bra Tips om man vill bli lite Peppad till att Plocka & Dona i Hemmet! =)

Ha en Underbar Freda allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: förstår det. Det var super fint i nya maxi delen och kickis salong var också super fräsch!

Hoppas allt är bra med er.

kramar och trevlig helg.

2009-02-27 @ 15:00:55
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0