Nu KöR Vi!

Då har Utmaningen börjat! =)
Ja, 2 Brudar & 1 Grabb är hittills med i Utmaningen & Vi utmanar gärna Fler!
Desto fler desto Roligare!

Tanken bakom Utmaningen:
JO - allt för många gånger har Vi sagt...
"Vi BORDE dra ner på Sockret" - Några dar efter har man glömt bort de orden o Proppat i sig både Godis, Glass, Kakor, Tårtor & Allt annat gott som Frestat...

En annan Fråga som vi ställt oss är:
"Tänk om det är så att VI faktiskt är SOCKERBEROENDE?"
Svaret har blivit "Hm - ja kanske" eller "Nej - det är vi ju inte!"

Det intressanta är att när ja tidigare försökt hålla mig borta från Socker upplever ja Livet som så mycket Tristare! Så ja tror Fan i mig att ja är Sockerberoende!
Men NU ska det bli ändring på det!

Vad går Utmaningen ut på?
Under så lång tid som möjligt ska vi hålla oss borta från:
* Kakor
* Godis
* Glass
* Tårtor
* Läsk
* Saft
* Produkter som har Socker som ingridiens i Nummerordning 1-3 om vi läser bland
   Ingridienserna på just den Produkten vi vill äta!

Vi ser det som en Tävling!

Nån mer som känner sig Manad att hänga på?
Ja e Taggad till 1 000 & kommer göra allt va ja kan för att Vinna! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack så mycket! gullig du är!

:-)

2009-02-25 @ 12:53:25
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: ► S u s s i e K ◄

Nej vilken bra och rolig utmaning! Men jag som älskar sötsaker.. Vet inte om jag skulle klara av det speciellt länge.. Får fundera på saken.. ;)

2009-02-25 @ 14:45:21
URL: http://sussiek.blogg.se/
Postat av: Anna Thörnkvist

Fan va smart!

det där går i perioder, man kan lixom hålla sig borta från sånt ganska länge, sen tar man en liten godis bit...o vips...så va det kört xD

Men jag är med! =D Självklart!

2009-02-25 @ 20:22:22
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Oho, jag skulle vilja alltso, men jag har redan gett upp choklad fram tills jag oker tillbaka till Sverige i posk, det er svort nog. haha. Lycka till i alla fall :)

2009-02-26 @ 22:46:58
URL: http://soulofthesun.blogg.se/myyearintheuk
Postat av: Sofia

I'm in! ;)

tummen upp

2009-02-28 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0