SeMMeLDaN!



Gjorde en Hel del Fynd på Rean! =)
Det va verkligen en Upplevelse att kliva in i Bokaffären NatteTid, Personalen Log & Människorna i Butiken Utsråla Härlig Energi! Träffa Poul i Butiken & Han bjöd med oss hem till Honom på en KvällsSupé!

Den här dagen har ja Spenderat me Min Vän Nellie! Vi har Promenixat i SaxtorpSkogen, Fikat me Hennes Gullungar, Tränat Medel/Puls-Pass & Sist men inte minst KvällsFikat här hemma hos Mig!
Grabbarna hade Bakat egna Semlor medan vi Brudar var på Träningen - Ja bor verkligen me 2 ToppenGrabbar! =)
Egentligen skulle vår Utmaning börjat idag men Vi kör igång imorrn istället!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Haha, jag skulle vilja se ner Fredrik och Johan forsoker sig po det :D Fina forkleden och sont hoppas jag verkligen dom hade po sig ! :D

2009-02-26 @ 22:50:12
URL: http://soulofthesun.blogg.se/myyearintheuk
Postat av: Sofia

Jag vill också bo med de där toppengrabbarna och dig.. :(

2009-02-28 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0