LaNDsKroNa-ProFiL!

Nu har ja äntligen gjort Klart mina Listor över alla låtar som ska Stim-anmälas. Ja har även räknat ut hur många LiVe-GiG det blev förra året... 99!
Därutöver var det Studio-Inspelningar, Tv-inspelning av Boom Shakalack i 7 veckor, 2 Musik-Kollo-Veckor & Massa Planering inför det!
Det va inte många Lediga dagar i Kalendern men tror ni att ja Slappa på Mina Lediga dagar för det? Nopp! Förutom alla inskrivna Gigg åkte ja Land & Rike runt för att Umgås me Mina Vänner! Energi finns det Gott om & Ja tror det beror på att ja har ett Jobb & ett Liv ja Fullkomligt Älskar!

Idag var Ja på möte inför Sommarns Landskrona-Karneval!
Olle Larsson som håller i det hela är en Underbar, Varm, Man som verkligen kan det här med Planering & Festivaler!
Ni skulle Träffa Honom! =) Så kul att han vill ha tillbaka oss till denna Tillställning år efter år! Han kallar Mig & Johan för Riktiga "Landskrona Profiler" Det tackar en NorrköpingsTjej som ja för - att få va Profil i en stad som ja endast bott några år i! =)
Vad många än Säger och Vad ni än hört för Negativt om denna stad håller ja inte med! Ja tycker den är Mysigare, Vänligare & Vackrare än Många andra Städer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0