ÄNDRaDe PLaNeR!

Jomen visst! Spontan som ja e har ja vant mig vid Orden "Det blir inte alltid som man tänkt sig"
Skulle ju som sagt egentligen kört upp till Kolmården idag men Sällskapet här i Skåne var alldeles för 3vligt så ja kunde helt enkelt inte Slita mig!

Så vad Hände?
Jo, istället för att tillbringa resten av dagen i en BiL blev det en Promenix ner till Stan, där gick vi in i min Favvo-Butik "Smakfullt" som säljer Massa GodSaker som Ost, Marmelad & Kex.
Där kom vi på Hur vi skulle tillbringa kvällen så 15 minuter senare efter en Massa ProvSmakande av olika Ostar & Kex Traska vi vidare till Systembolaget för att inhandla Vin!
Ost & Vinkväll blev nämligen Temat! Passar mig alldeles utmärkt! Gillar nya SmakUpplevelser! Har ni nånsin Smakat FikonTårta? Har inte ja men SNART vet ja hur den Smakar! =)

Hoppas Ni får en Härlig Månda KväLL!

Kommentarer
Postat av: Emmalisa Norrhamn

Hej Helena!

Ja, det var så underbart vid stranden. Fast idag var der inte lika underbart. Så kallt och ruskigt det blev helt plötsligt, usch. Gott nytt år på dig.

Kram

2009-01-05 @ 23:14:28
URL: http://www.emmalisa.se
Postat av: Emmalisa Norrhamn

Hej Helena!

Ja, det var så underbart vid stranden. Fast idag var der inte lika underbart. Så kallt och ruskigt det blev helt plötsligt, usch. Gott nytt år på dig.

Kram

2009-01-05 @ 23:14:55
URL: http://www.emmalisa.se
Postat av: mio

Besöket hos läkaren gick som jag ville: jag fick penicillin :)

Nu jävlar så..känner mig redan bättre!!

Krama Johan från oss och be honom krama dig från oss : )

Gott nytt år och massa kramar

2009-01-06 @ 15:23:16
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0