GoTT NyTT åR!

JAAAA - Det önskar ja er allesammans!
Känner ni Något Pirr i Magen nu när det gått några dagar på det Nya året? Att det Flänger runt en Massa Bilder i Huvet på allt man ska Hinna me under 2009?

Så känner ja iallfall! Har Grymt mycket idéer på va ja ska hitta på det kommande året... Frågan är bara var ja ska börja?
Än så länge flyger Tankarna runt i Huvet, Tycker det är en skön Känsla att bara låta dem vara där & just nu befinner jag mig i ett tillstånd där Drömmarna flödar fritt så ja låter det vara så...

Hur va ert 2008?

För mig var det verkligen ett Fantastiskt år Me Massa Roliga Jobb & Projekt!

BooM ShaKaLacK

Mitt & Johans MusikBarnProgram som spelades in Januari t om Mars & som sedan blev en Tittar-Succé när det visades 8 avsnitt på Bolibompa under Hösten. Ett Minne som ja länge kommer bära med mig & som fortfarande gör mig varm inombords! Hade Grymt Kul me Tv-Teamet från SVT & insikten att vi Förverkligat ytterligare ett av våra egna projekt gör mig så Glad!

Sedan blev idéerna från att vilja köra igång ett MuSiK-KoLLo verklighet! Efter mycket Förberedelser tillsammans me Johan, Uffe & Lisa blev det äntligen dax för våra Premiär-Veckor av Musik-Kollot! 32 härliga Ungar entrade kollot & gjorde oss Ledare Varma i Själen genom Sina Röster & Personligheter! =)


Förutom dessa 2 stora Händelser var ja Land & Rike runt & Gigga som aldrig Förr!

DriLL & DruLL var tillbaka för 4:e året i rad på Landskrona Karnevalen & Helsingborgs Festivalen. Det som är så kul är att PublikSkaran verkligen ökat från år till år och Numera är det KnökFullt med me Kids som Sjunger med i våra Låtar! Varje år har vi bjudit på en ny Föreställning & i år var det den Luriga Ville Vargs tur att hänga på!


Tillsist vill ja nämna vår FöReLäSNiNG om SjäLvKäNsLa & MoBBiNG som vi haft på skolor runt om i landet.

För mig är det viktigt att vara en så bra MedMänniska som möjligt & att på Mitt sätt göra vad ja kan för att hjälpa andra Människor. Genom Responsen från Barn & Lärare på vår Föreläsning vet ja nu att Ja tillsammans med Grabbarna hjälpt Några & Ja kommer göra vad ja kan för att hjälpa ännu fler att våga sätta Stopp för orättvisor!

När ja tittar tillbaka i min Kalender är det inte många Lediga Dagar under 2008... Det gör mig ingenting eftersom ja Jobbar med så mycket olika saker jag Brinner för!

Det är en Lycklig Helena som sitter framför Dataskärmen med ett Leende på Läpparna!

God Natt Mina Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0