HoLa AMiGoS!

Jomenvisst kan ja prata Spanska! Eller Prata & Prata, beror väl på hur man Definierar ordet Prata!? På det här stället Räcker det Gott o Väl att Säga Hej, Hej då, Tack och En öl Por Favor!

Vanligtvis brukar ja Slappa & Ta D Lugnt på Mina Semestrar men Här känner ja inte igen mig själv... HurtBulle är vad ja skulle vilja kalla Mig! Ja har Simmat, Joggat, Kört VattenAerobics & En Massa olika Styrkeövningar på Stranden, Spelat Tennis & utfört Yoga! DeT Ni!

Mår PriMa & Känner att jag verkligen Lever Upp till mitt efternamn = Rask!
Njuter & Skrattar mer än Någonsin!

Ett LyckoRus går genom min Kropp när ja Tänker på att ja har 5 HeLa Dagar kvar i Detta Paradis....

Kommentarer
Postat av: UgglyBetty

Jag är inte ett dugg avundsjuk på att du är i Mexico! Grått är oxå en mycket fin och inspirerande färg. ;o)

Låter som du har det alla tiders där.

Jag kan tänka mig att shoppingen där är nåt utöver det vanliga för dig.

I miss you och vill att du ska komma hem. Snygg och solbränd som alltid. Stå bara inte för nära mig...jag är ju transparant.



Njut av tiden du har kvar i Mehico sä hörs vi när ni kommer till skeåne så får vi hitta på nåt kul o galet!



Massor med kramar från oss. Lykke saknar er plenty!!!

2009-01-17 @ 10:11:53
URL: http://ugglybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0