SicKeN DaG!

Vakna vid 10 & Käka Frulle till Malous Morgonprogram på 4:an, Bra program som tar upp lite av varje! =)
Sen tog ja ett Ryck & Fyllde Bilen me alla Påsar som stått på Min Altan me Glas & Plast o åkte till Tippen!
Så Befriande det kan vara att göra sig av med lite Gammalt Skit! Ja gillar det här med Feng Shui men får det inte Riktigt att Gå ihop i Mitt Hem, är en såkallad Samlare...

Är ni bra på det här med "Ut med det gamla & In med det Nya?"

Många säger att köper man något nytt ska man slänga eller göra sig av med något gammalt. Låter riktigt bra men UjUjUj va svårt ja har för Det! Kommande dagar ska ja iallafall göra en Rejäl Utrensning, ska Chocka mig själv!
Får se det som en Utmaning helt enkel! Nån som vill hänga på?

Har fått massa Ny energi idag! Tjooohooo!
Träffa Vänner på stan & Bjöd sen hem 3 Underbara Brudar hit på Kvällsfika!

Nu tänkte Ja lämna över mitt Sinne till de Brinnande Ljusen omkring mig & bara Njuta av Stunden som är!

Go KväLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0