STocKHoLMoOo!

Imorse Ringde klockan 07.30!
Hoppa upp som en Loppa & Va Pigg för första gången på en Vecka! TjooHoo!
Sen bar det av till Stockholmo för att Sjunga på Dop! Det var i Ingarö kyrka som ligger lite utanför Stockholm i Skärgården! Sicket underbart Ljus vi möttes av när vi kom dit! Det är verkligen något Magiskt med det Vackra, Skimrande, Vinterljuset som Sipprar fram ibland. När vi sjöng vår Sång till Tilde som Döptes Titta Solens Strålar in genom det Maffiga KyrkFönstret, Som en egen liten Strålkastare! =)
Ja gillar verkligen Kyrkor - Känslan efter att ha Sjungit på ett Dop eller Bröllop är alltid densamma i mig, Så Stark - Som en Häftig KärleksKraft som Strömmar genom Mig! 
Hoppas Ni alla Upplever den Känslan ibland! Det gör Ni säkert fast på ert egna Sätt! 

Jag är Troende på Mitt egna lilla sätt, kan liksom inte sätta nåt ord på Min Tro utan ja har Snappat upp lite från olika Religioner. Ja ser Livet som ett Äventyr. Att Våga Prova på alla de här Spännande sakerna som ja nån gång tänkt att ja skulle vilja Göra, fast det ibland kan va Läskigt. Att Tänka Stort när det gäller Drömmar - det är bland det bästa som finns, att bara Drömma fritt om hur ens Framid skulle kunna bli! Jag vill vara så Lycklig som det bara går under Mitt Liv, Visst har ja dagar när allt känns Tungt men ja FÖRSÖKER ändå att Tänka på något Positivt (Fast ja kanske egentligen känner för att Sura & Tycka synd om mig Själv) & Tänka på VAD det är som gör att ja EGENTLIGEN känner mig nere & HUR ja kan omvandla mina Tankar för att ja ska Bli på bättre Humör! 

Läste ett bra Tips i en bok som ja tänkte dela med Mig av:
* Skriv ner 10 Roliga Situationer som hänt i Ditt Liv eller Saker som DU blir Glad av på ett
   Papper
* Försök Memorera några av dem
* Nästa Gång du blir på Dåligt Humör eller är "Låg" av någon anledning, Prova då att tänka
  på Någon av de där 10 Sakerna!

Ja kan nästan Garantera att du blir på Bättre Humör snabbare än vad DU annars blivit.
Ge det en chans Vettja!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0