STReSsA MiNDRe!

Känns som ja vakna me Tuppen imorse men det gjorde ja inte, NoPp! Klockan va 9:45 men ändå känner Ja mig fortfarande Nyvaken.... Skumt!?

Ida blir d Full aktivitet här hemma, har börjat Sortera Mina Papper/Fakturor från 2008 för att försöka Struktera upp det hela! Jajaja, många papper sitter redan i Pärmen MEN Ja är en Tjej som har en Förmåga att Lägga ett Papper Här & ett Papper Där så för en gångs skull letar ja reda på alla Dessa Utspridda Papper NU istället för veckan innan Deklarationen ska in så Ja slipper Springa runt & Yra som en Gnu...
Ett av mina Motton det här året är nämligen att Stressa Mindre & än så länge känns Min Plan Riktigt Bra! Hehe!

Va hittar ni på en Måndag som denna?

Förutom att Sitta inne o Fixa ska ja även Till Studion & Sjunga in en Bröllopslåt!

KraMeLi-KraM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0