ANDaS UT!

Landskrona Karnevalen är Över & jag är SuperNöjd med Våra Insatser där! =)
Nu är det Skönt att Få Jobba Hemifrån Några Dagar & Andas Ut innan våra 2 MusikKollo-Veckor i Skåne sätter igång.

Jag befinner mig Nu i Kolmården & Njuter av att vara Här. Johan har åkt till Belgien för Spännande Musik-Möten & Jag har verkligen Tid för att vara Själv! Uppskattar att få Längta efter Min Älskade & att Träffa Mina Vänner här uppe på egen hand! =)

Känner att det kommer bli en Vecka med Mycket GalenSkaper! Hihi!

Lägger upp lite bilder från Karnevalen lite senare...

Tills dess - Ha D Gött!



Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Jasså du är här! Hihi, jag trodde ni va i skåne, jag skrev det i sms:et ;)

Hoppas det går bra för Johan då ! =D



Ha det gött !

Puss & Kram !

2009-07-14 @ 21:12:20
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0