KaLaS & KuSiNTRäFF!

Gårdagen blev Riktigt Lyckad! 
Blev en Massa Bus hemma hos Moa & Fika såklart! =)




                    ALVa & MoA GuNGaR & HaR D GöTT!




JaG BaNGa iNTe FöR & HoPpa TiLLsaMMaNs MeD TjejeRNa! =)



                                      PReSeNTöPPNING...




                 MiTT i ALLT STiM LåG EBBa & MoSe & MySTe!



Efter Kalaset åkte ja Hem till Gården för & käka Midda Me Mamsen, Papsen & Farmor som just nu e på Besök ute hos oss. Hon stannar en Vecka & Jag är så Glad över att jag Lyckades komma upp just den här Veckan till Kolmården så att ja Hinner umgås med Henne, en Underbar Nära Vän och även en Toppen Farmor!

På Kvällen åkte Syrran & Ja in till Stan för & Träffa Våra Galna Kusiner!
Vi har alltid så Sjukt kul ihop & det var riktigt Skoj att Träffas utan Grabbarna för en gångs skull, Haha!
Blir ju Liiiite annat Snack då Brudar om ni Förstår hur ja menar... HeHe...

             SaRa SToD Me KaFFeKaNaN i HöGSTa HuGG!



                       SeN BjöDs DeT På FRuKTSaLLaD!



                   JeNNy & KRiSTiN PÅ SiTT BäSTa HuMöR!



                    ♥ KäRLeKeN ♥  MeLLaN  ♥ 2 SySTRaR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0