LeVa i NueT!

Det blir mycket Kollo-Snack när man befinner sig på MusikKollo...
Det jag tycker är så Underbart med Livet är att det kommer Perioder med olika saker som man Fokuserar på. Ja blir själv så Lycklig när ja känner att ja verkligen Lever i Nuet! Det är så lätt att Planera & Tänka på vad man vill göra i Framtiden & det är inget fel med det men att kunna Leva i Nuet är nåt som jag vissa perioder haft svårt för. Här på Kollot funkar det till 100%! =)

Igår hade Barnen gjort en egen SpökRunda som vi Ledare gick & de hade gjort det riktigt Bra!

Idag Repas det för Fullt inför Konserten som är imorgon Kväll. Ikväll blir det extra Festligt med Tex-Mex-Buffé, Läsk & Massa Godis & då vet ju Ni som känner mig att jag är "Hemma" HaHa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0