BLi På BäTTRe HuMöR!

Läste en väldigt intressant Artikel i Tidningen GLAMOUR. Den handla om att man under 1 veckas tid skulle sluta Gnälla över Småsaker. När ja läste igenom hur en Tjej dag för dag skrivit ner de Situationer som uppstått slog det mig att trots att Ja är en väldigt Positiv Tjej ibland lägger onödig energi på att Klaga över Småsaker som ja egenltigen inte bryr mig speciellt mycket om. Ja gillar verkligen att Stanna upp & Tänka efter! Ofta är man rätt säker på hur man själv ÄR som Människa och Hur man HANDLAR i de flesta Situationer.


















                                    Foto: www.glamour.se

Själv ska ja anta mig en Ny Utmaning & Se om jag under 1 veckas tid kommer på mig själv över att Klaga. Ja Föredrar verkligen ett Liv där ja Klagar & Gnäller så lite som Möjligt och det här kan säkert va en bra början! =)

Nån som hänger på?










                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en spännande utmaning o du känner ju mig, alltid på en utmaning!

2009-03-16 @ 16:52:30
URL: http://ugglybetty.blogg.se/
Postat av: mio

Ja jag hänger på :)

Vi hade möte idag med hyresgästerna, bostadsbolaget och företaget som har hand om vaktmästeriet och utemiljön. Det har blivit dåligt skött och vi tyckte det var en bra ide att bjuda in alla så de fick ventilera sitt missnöje. Oj oj oj vad mycket dåligt det kom upp, det var ju berättigad kritik, vi fick besked om att han skulle se till så det blev bättre och alla var överens om att vi ska se framåt och inte bakåt. Då fortsätter folk med att klaga över samma saker igen!! Tröttsamt fast nu klagar jag väl över dem?? hmmm...

2009-03-16 @ 22:49:14
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: zara

jag & emil pratade just häromdagen om hur positiv du alltid är. Tänk om man var sån, bara en gnutta..

Just nu när dte gör ont överallt är jag allt annat än positiv :(

Hade gärna hängt på utmaningen men vet att jag inte klarar den just nu... ha ha!! Hemskt men sant.

2009-03-17 @ 11:38:46
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mio

Vi har också pratat om att du alltid är positiv och det sköna är att det smittar av sig! Vi får ju alltid positiv energi när vi har träffat er : )

2009-03-17 @ 20:57:53
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: HeLeNa

Hej HoPp!



UGGLY BETTY & MIO - Kul att Ni hänger på Utmaningen! =)



ZARA - Va kul & höra att ni Upplever mig som så Positiv! =)



MIO - Härligt att Min Positivitet Smittar av sig på dig! Hihi!

2009-03-17 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0