OBeHaGLiGT!

Under senaste Tiden har det varit mycket Trapp-Bränder häromkring och igårkväll när ja kom hem Lukta det GAS & BENSIN på vår Bakgård så Ja blev lite Nojjig att nån höll på att Planera nåt hos oss. Efter att ha gått Runt & Kollat lite kände ja mig lite Lugnare & gick in & Tänkte på annat...

INATT vakna ja helt plötsligt & blev KLARVAKEN!
Låg länge & vred på mig & sen kom Tankarna tillbaka...
"Tänk om det är ett Tecken på att vi ska ha Chans att Springa ut OM det är så att Någon planerar att Sätta Eld på Vårt Hus?"
Sen blev ja sådär stel i Kroppen som ja blir ibland när ja blir Rädd, kunde inte röra på mig & ja vet inte hur länge ja låg så men det kändes som en evighet!
Det är verkligen en av Mina Största Rädslor - att bli innebränd!

Nu är det Morgon & ja är Tacksam för att inget hände inatt! Tycker ändå det är Märkligt att ja Vakna sådär eftersom ja inte brukar ha Problem med att Sova?

JaJa, nu ska ja inte ÖverAnalysera det här utan istället Njuta av att gå till Emma för att sedan gå Vidare med Henne på en LångPromenad i det Härliga Sol-Vädret!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0