SaKNaD!

Sitter & Lyssnar på Gamla Låtar som Får Mig att Tänka Tillbaka på Fina Minnen. Underbart men ibland gör det så Ont eftersom Vissa av Mina Vänner inte Finns i Livet längre. Har fortfarande Svårt o Förstå att 2 av Mina Närmaste Vänner gått bort... Alldeles för tidigt dessutom!

Pia var en Fantastisk Kvinna, Så Varm, Underbar & Mamma till Två Små Barn. Hon hade övervunnit kampen mot Cancern en gång. Hon var Frisk ett bra tag men sen gick Allt så Snabbt, hon Försvann från oss på endast en månad. De två sista veckorna var Johan & Ja på Sjukhuset nästan varje Dag & Hoppades på att ett Mirakel skulle ske - HON behövdes på Jorden men så blev det ju inte...
När ja Befann mig uppe i Luften (Flög hem från en Spelning i Åre) så fick ja, när ja Landat, reda på att hon Dog när ja Befann mig däruppe i Luften. Det konstiga var att ja kände det på mig när ja var däruppe men Hoppades att ja hade Fel så att ja skulle få Träffa henne igen men det fick ja inte...

Sandra & Ja blev riktigt Tajta när vi Jobba som ShowArtister på Lanzarote.
Vi va likna Galna båda 2 och hade Så Kul ihop. Spela ingen roll om vi var Ute & Levde Rövare eller om vi Låg Hemma i Lägenheten & Snacka!



Sandra dog i Tsunamin & till hennes Begravning skrev ja en Låt Tillägnad henne som heter "MiN VäN" Den kommer vara med på Min Skiva & ja tänkte att ja skulle dela med mig av några Textrader ur den...

"Flickan i Rummet med Ögon av Glas, en Ängel som Log mot Mig
Med sin Röst och sitt Skratt fick hon Glädje tillbaks, Det är Bilden jag har av Dig
Du nådde Mitt Hjärta, Du nådde Min Själ, i Sorgen & Smärtan tar ja Farväl...

JA SER DIG, HÖR DIG, KÄNNER DIG BREDVID,
SER DIG DANSANDE OCH SJUNGANDE IGEN
JA SER DIG, HÖR DIG, KÄNNER DIG SÅ NÄRA
DU LEVER KVAR MED OSS MIN VÄN"

/ HeLeNa RasK

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ryser över hela kroppen när jag läser texten du skrivit... <3

2009-03-21 @ 07:59:07
URL: http://musicfia.blogg.se/
Postat av: Anna Thörnkvist

Va fint <3

2009-03-22 @ 13:22:39
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Emilia (Sandras syster)

Vilken fin bild på er två!

I måndags var det hela fyra år sedan hennes begravning, tänk att tiden kan gå så snabbt, trots att någon man älskar så mycket inte finns kvar här. "Min Vän" är otroligt fin, den är verkligen Sandra! Roligt att du ska släppa en skiva! När blir det? :)

Kram på dig!

2009-04-30 @ 22:35:06
URL: http://naangfaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0