ÅReTS FöRSTa DoPp!

Rock-Festen var så Kul & Banden var Grymma!
Ett av dem var var Dawn of Silence & de kan ni Lyssna på här
Bilder från den här Galna Tillställningen kommer senare under veckan... =)
Blidde inte många Timmars Sömn, kl 04.30 kröp ja till Kojs & kl 09.00 Vakna ja av att det va Frulle på G av de MorgonPigga!

Sen bar det av till Kolmården för att Fira Mamsen me Fika & Krocket!
Under Kvällen fick Johan & Ja ett Ryck & åkte till Lilla Lövhälla för att Bada! 
Maj Månad fick ett Fint o Roligt avslut & Nu Välkomnar jag Juni me Buller & Bång!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Visst är det skönt med första doppet !

Det är så himla härligt !

Jag har bränt mina armar o axlar, så jag är helt röd o det svider som 17, vi slutar skolan nästa vecka, man kan ha dörrarna öppa till huset o sitta o äta på altanen..

Nu är sommaren här! JIPPIE! Man blir så himla glad! HiHi...

Vi måste ha grillkväll snart =D Och spela spel, sjunga, skratta o bara mysa! Eller hur ?

Ha det bäst o hälsa Johan ! Puss & Kram !

2009-06-01 @ 11:13:56
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0