MuSiK & KoNST!

Sitter på Kontoret och Filosoferar... Har tagit en Break från allt Fakturerande & Tänker på den Roliga Tiden som ligger framför Mig! Trivs så himla bra med att Jobba me Musik & Konst i alla olika sorts Former! Att få Jobba i sammanhang med olika åldrar! Varje Jobb är så olikt det andra och det är det som gör det hela så Kul & Spännande! Just nu jobbar Johan & Ja på med ett Nytt Hemligt Projekt, ikväll ska vi maila iväg våra Tankar till en ToppenTjej i Stockholm. Känner i Magen att det här kommer gå Bra! =)

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Det jobbet ni har är nått jag strävar efter ! När man är med er och Ullis & Peter när ni jobbar så kryper det i hela kroppen t.o.m på mig ! Haha! Det är en dröm jag har haft länge, och nu ger jag inte upp! HiHi..Ha Det Bäst! Puss & Kram !

2009-05-25 @ 17:02:54
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0