ÄNDRaDe PLaNeR!

Igår var ja i Stan & Repa JulShow hela Dan, De olika Numrena flöt på Bra & det känns Gött eftersom vi har Premiär nästa vecka.
Kl 18.30 åkte vi sedan vidare till en Förskola i Kolmården som hade HöstFest & körde DriLL & DruLL Föreställning.
Det är så Underbart & se Barnens Reaktioner under Föreställningen och hur de verkligen är "inne" i Trollens Värld.



Efteråt blev vi Bjudna på Fika & Det var många Barn som ställde Söta Frågor =)

När ja sedan kom hem fick ja Världens Huvudvärk.
Tog en Tablett men det hjälpte inte...
Sen börja illamåendet som gjorde att ja inte fick Många Timmars Sömn inatt.

Det är så TYPISKT att Ja blir Sjuk när ja har nåt Roligt framför mig...
Idag skulle Vår Koreograf komma och Visa de sista Danserna til Julshowen vilket var SuperViktigt för mig att vara med på!
Kl 17.30 skulle jag sedan åkt till Löfstad Slott Me Mina Vänner



De befinner sig där Just Nu för att få en Privat Guidad Tur i andra Delar av Slottet där man vanligtvis inte går och för att få lite mer inblick i Mystiska Saker som Hänt där. Jag har verkligen sett fram emot den här Kvällen men det är bara att Gilla Läget och Kurera Sig Här Hemma...

Om ja ska se Något Positivt i den här Situationen är det att Min Kropp får Passa på att vara Sjuk Nu så får den sedan Hålla sig Frisk resten av November & December när JulShowen är igång...

Kommentarer
Postat av: Laila

krya på dig skickar en energi kram till dig hoppas det snart är bättre

2009-11-18 @ 23:13:49
Postat av: mio

ja man måste försöka tänka positivt!!

2009-11-20 @ 09:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0