HeLGeN i SkåNe!

På ToRSDaKVäLLeN BLeV D PartyMuSiK FRåN BaNDeT SPiNK På INFeRNo!


GRaBBaRNa BjöD ÄveN På eN LåT Me 2 TRuMMiSaR! =)


JaG & MiN EFTeRLäNGTaDe VäN - EMMA!


FöDeLseDaGSGRiSeN ReDo FöR aTT CuRLa - FReDa EFTERMiDDa!

 

DeT VaR RiKTiGT KuL aTT CuRLa & Ja FicK iN eN GRyM TeKNiK SoM MoTSTåNDaRLaGeT INTE DiGGa! HeHe!

 

 

OsKaR Va På HuGGeT Me SiN FiLMKaMeRa!

 

 

JA & CaMiLLa - GoA & GLaDa!

 

 

OsKaR & JoHaN DaNSa LoSs!

 

 

MiDDA På FoNDuE-ReSTaURaNGeN!

 

 

ÄVeN GuRaN FicK FöLJa Me & De aNDRa GäSTeRNa På ReSTauRaNGeN UPPSKaTTa VåR SåNG SoM TuR Va! =)

 

 

DeT BLeV eN LåNG NaTT SoM Ja LäNGe KoMMeR MiNNaS! =)

 

På LöRDaN BjöD JoHaNs MaMMa HeLa TjoCKa SLäKTeN PÅ BRuNCH

& Då SjöNG GRaBBaRNa 4-STäMMiGT!

 

På KväLLeN SpeLa Vi SpeL HeMMa HoS PeR & På SöNDaN HaDe Vi eN SoFTDaG Då VäNNeR KoM FöRBi På FRuLLe & FiKa!

 


Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Va kul ni verkar ha haft det!! Curling är riktigt kul! Jag testade det för ett tag sen, och jag trodde det skulle va as tråkigt. Det är ju inte så kul att kolla på lixom. Men det va sjukt kul att spela själv juh!

Puss & kram!

2009-11-02 @ 20:56:36
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0