ÅTeRTRäFF!

Den här Dagen har ja Sett Fram emot!
Strax Beger Ja Mig iväg tillsammans med Johan & Syrran in till Norrpan.
Vi ska Kolla in Villa- & HälsoMässan. Ja tycker det är SuperKul Me Mässor - Att Få Inspiration & Prova På Nya Saker.

Sen åker ja Hem & Lämnar De andra för att Därefter Åka & Hämta upp Min Vän Lina. Vi åker sedan in Till Norrköping för att Träffa Några Tjejer från Vår Gamla 9:a. En del har ja inte träffat sen ja SLuta 9:an & det är ju Några år sen så det ska Bli Så Kul & Höra Va alla Pysslar me NuFörTiden. Gott Käk Kommer Det BLi, En Hel Del Vin & Sen Blir Det Utgång! Ja & Lina får Slagga hos Karro, Precis som på den Gamla Goa Tiden när Man Var Ute Sent i Norrköping, Haha!

TjoooooHooooo! Jag är så FörväntansFull =)


Kommentarer
Postat av: anna

hello!!



hur mår du det var länge sedan nu som jag lässte din blogg men har tagit i hjän det har varit sjuk men mår bra:) är lite hostig kan du komentera min blogg :) krma anna och skriv ´snrt i gen:D

2009-10-26 @ 11:27:04
URL: http://coolanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0