EN UNDeRBaR HöSTDaG!

Vaknade vid 08.30 och Smög upp så ja inte skulle väcka Min Älskade...
Kände för att Ge Mig ut På en LångPromenad i Min Ensamhet. Fick upp Massa Fina idéer på Lösningar till Mina Kommande Projekt  =)

När ja kom hem hade Johan fixat Frukost till mig, Mums Mums!
Det Bjöds på Ägg, MannagrynsGröt med HallonSylt, Nybakta Frallor (Ja inte helt Hembakta dårå men Ni vet såna Smarriga man stoppar i Ugnen i 10 min)
Han hade dukat så Fint ute på Altanen, Där värmde Solen på så det Kändes som man var Utomlands! =)

Nu har ja kommit igång med lite Jobb framför Datan, Fixar med lite Fakturor som ska iväg, Svarar på Mail & Lyssnar samtidigt på den här Sköna Skivan...


SeNaRe BLiR DeT eN FiKa UNdeR ÄPPeLTRäDeT!


GiLLaR LiVeT På LaNDeT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0