JaG UTMaNaR eR!

Idag ringde klockan 06.00. När Ja Stappla upp Påmindes ja om Hur länge Sen det var Ja Gick upp När det Fortfarande var Mörkt ute...
Ja har ju Möblerat om & Hjärnkontoret mindes inte riktigt det imorse. Klampa in i Grejjer både Här & Där innan ja tillsist Hitta Lampan =)

Käka Frukost i Lugn & Ro & Var så Glad över att jag var ute i Så God tid! Hann Tom Läsa lite i en En Ny Tidning som ja Köpte Häromdan. När ja sedan skulle Hoppa in i Bilen var Det Fullt med Frost på den. WHAT?! Nämen inte Skrapa Bilen!?
Tror ni Hella Bella hade nån BilSkrapa i Nya Bilen då?
Nepp!
Så det fick bli ett Himlans Skrapande med ett Cd-fodral på Rutan!
Helt Plötsligt hade ja inte så Gott om Tid Så Ja Kände mig som en Riktig RallyFörare när Ja Gled Fram genom Skogen! Tur att ja kan den Vägen vid det här Laget - Alla Kurvor, Alla Gropar & Allt som hör den Landsvägen till!
På vägen in till Stan kom ja även på att Ja GLÖMT att Använda Tandtråden som ja köpte för typ 2 år sen när ja var Hos Tandläkarn sist, OuPs då!



Tycker alltid det känns så Märkligt att HalvLigga där med Gapande Mun.
Ja Lyckas också med att Börja Tänka på så Sjuka, Roliga Saker bara för att Jag inte får börja Skratta. Idag fick ja en Tandläkare med Humor så ja Passa för en gångs skull på att Berätta vad ja tänkte på & Sen Skratta Vi ihop! =)
Blev sedan SuperGlad När Hon sa att Det såg BRA ut bland Mina Tänder! Ja som är en Riktig GodisRåtta & som inte kan hålla mig till det här med "LördagsGodis" är van vid att Få Höra att ja har Början Till Hål men inte den här Gången!

Så som Vanligt köpte jag med Mig Flour & TandTråd eller Rättare sagt såna där Pinnar med TandTråd på, Underbar Uppfinning för övrigt! Ja, Jag har faktiskt provat dem några gånger, Hehe! Intressant & Se Hur Många Dagar ja Klarar av att Hålla igång med DET den här gången...

Ja vet! Ja Kör igång en Utmaning där Ja Utmanar Er!
Regler: Varje Morgon & Kväll ska det Floura´s & TandTrådas!
Ni som vill vara med kan skriva en Kommentar här i inlägget så kan vi
Sedan Peppa Varann!

Nu Kommer ja ägna mig åt att Repa in Lite Nya Låtar inför en Spelning
vi har på Fredakväll & Sedan ska ja förbereda mig inför Morgondagens Möte
med Julshow-Gänget!

ADIOS AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: mio

Jag är med!!! :o) Kramis

2009-10-17 @ 14:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0