MoT STaDa!

Känns fint att vara tillbaka i Kolmården igen.
Härligt & Vakna mitt i Skogen, Öppna Fönstret & Lyssna på Djuren
& Ljuden som är igång där utanför...

Idag åker Vi in till Stan för att Fixa lite Grejjer, kl 13.45 drar ja till Syrrans Salong för att hon återigen ska få Fria Tyglar & Hitta på Nåt Skoj me Min Frilla. På Måndag har vi Fotografering inför Julshowen så det känns Kanon att bli Fixad inför D! =)

En MusikResa till London är nu inbokad, den 25:e September drar ja & 3 Kollegor dit, Spännande Spännande! =)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Nejmen, till min fina stad! haha. Vad skoj! Jag ska dit på besök i veckan också, men åker hem den 25! Åker ni till Stanstead så kanske vi råkar springa på varandra. Haha. Vad ska ni ha för er där? Kraam Gabbi

2009-09-20 @ 01:56:32
URL: http://soulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0