VacKRa ViNTeRSBo!










Här har ni några av de Vackra Rummen som Finns i Våra Vänners Underbara Hus!
När ja skulle Fota idag & satte på Kameran tog det inte mer än 2 sekunder förrän den stängdes av igen... Batteriet va helt enkelt slut *Suck*

Så ja Låna de här Fina Bilderna från en Hemsida där deras HerrGård ligger ute till Försäljning, om ni vill se fler bilder kan ni göra det på: www.boliga.se

Vi fick med oss Massa Fina Saker Hem =)
Bussen som vi Låna Packa vi tills den blev ProppFull & Ja e Så Glad över alla inköp.
Imorn blir det "Ut med det Gamla & In med det Nya" Här Hemma!

Kommer behöva göra mig av med en hel del Fina Grejjer så är det nån som tycker om Afrikansk/Mexikansk/Indisk Inredning kan ni Lägga in en Kommentar så kan ja lägga ut lite Bilder på det ja tänkt Sälja...

Kommentarer
Postat av: Maria Elfstedt

Hej Helena



Du får jättegärna lägga ut lite bilder : ) Vilken fin herrgård o fina bilder

Passar på att tacka för den härliga veckan Wilma o alla på kollot fick i somras tillsammans med er, hon lever på minnena ännu : ) Hon har även sagt till mig flera gånger att jag skulle försöka få tag på en adress o telefonnummer till en tjej som var där samtidigt som henne som hette Moa men som tyvärr åkte hem tidigt. Har du möjligvis sparat kanske mailadressen? Dom var med er v 27



Ha det så bra



Kram Maria

2009-09-23 @ 09:46:53
Postat av: Maria Elfstedt

Hej Helena



Hoppas att allt är bra med dig



Du får jättegärna lägga ut bilder : ) Tack

Passar även på att tacka för den härliga kolloveckan Wilma fick tillsammans med er i somras, hon lever än på minnena : )

Hon har oxå undrat om jag inte kan fråga dig om det gick att få tag på ett telfonnr och adress/email till Moa som var med samma vecka (27) men som tyvärr åkte hem tidigt? Tror hon bodde i Gävle men är lite osäker..



Ha det så bra



Kram

Maria

2009-09-23 @ 09:52:17
Postat av: Maria Elfstedt

Det blev visst skrivet 2 ggr då det inte syntes att det första kommit in : )

2009-09-23 @ 09:53:09
Postat av: anna

Hej hej Helena det är Anna äntligen så har jag hittat dig på bloggen gud vad kul det var att på spela in bokchakalack :).

På min blogg så skriver jag bara om andra avenyn och det är för att jag inte vet vad alla mina andra heter jag kommer ej i håg så har du några förslag på vad jag kan heta på min blogg som jag skriver om vad jag gör :D



ha det bra och kram anna

2009-09-23 @ 18:12:50
URL: http://faktaandraavenyn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej Hej tjejen!

Jag har utmanat dig, kolla min blogg på dagens datum!

2009-09-23 @ 19:34:38
URL: http://lifeofnettan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka fantastiska foton och vilket hus! Undrar så klart varför de ska sälja det... Det är ju en dröm!

2009-09-23 @ 21:29:17
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0