MiN JuLAFToN!

Vaknade av att Mamma & Pappa Tussa Runt i Huset som de alltid gör på JulaftonsMorgonen... Sov i Mitt Gamla BarndomsRum & När ja kom upp Hängde Min "Strumpa" vid Öppna Spisen! Ja gillar Traditioner & Tycker fortfarande det är Lika Roligt att Kolla efter vad som finns i Strumpan... HeHe!
Efter en Go JulFrukost åkte vi sedan hem till Min Farmor för att Fira med Släkten från Pappas sida...





Tyvärr kom inte Sofia, Tommy, Liam & Teo pga att de skulle Fira hemma hos sig det här året men Via en Bild fick de Delta Litegrann... =)



Pappa var Riktigt på G denna dag & det gorde ju en annan på extra Glatt Humör! =)



Kvällen Tillbringa vi sedan Hemma hos Mamma & Pappa. Farmor följde med ut till Landet & Mormor & Morfar kom. Efter Massa JulMat körde vi JulklappsLeken & Några av oss var Extra Taggade! =)





Jag Lyckades Behålla det Ja ville Ha... 2 Fina MuffinsFormar!



Sedan var det dags för den Riktiga JulklappsUtdelningen & Ja Fick Många Fina Paket av Min Kära Familj! =)



Därefter blev det Härligt Snack & Skönt Häng Vid Brasan! MMM!



Som en Fin Avrundning åkte ja till den Årliga Konserten med Familjen Törnqvist.
Min Fina Barndomsvän, Lina, har en av alla Vackra Röster i denna Familj!
Känns nästan som en Svensk Version av Familjen Von Trapp från Sound of Music =)



Ännu en Gång Fick Ja Uppleva en Underbar Jul Med Mina Nära & Kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0