CHoCKaD eFTeR GåRDaGeNs HäNDeLSe!

Sitter just nu Uppkrupen i Soffan Hemma i Kolmården.
Under BilResan igår hände Något som ja ALDRIG kommer Glömma...
Allt börja Bra Med Vackert Väder & Stabilt Underlag så ja Gasa på som Vanligt.
I uppförsbacken efter Huskvarna, ni vet där det är Berg-Vägg på ena Sidan & Körfält + Massa Vatten på andra Sidan, så får Vi SLADD på Bilen...



Minns att det gick som i Slomotion och att Ja Vajja Bilen Fram och Tillbaka under Någon Minut Mitt på E4:an innan ja Fick Kontroll igen... Så Jävla Läskigt! Efteråt blev ja helt Skakig & Chockad...

Tänk att Några Faktorer kan vara så Betydelsefulla Vissa Stunder:
- Att det inte var någon annan Bil/Lastbil i Körfältet Bredvid
- Att ja Lyckades hålla Bilen kvar på Körbanan istället för att Dundra in i Väggen eller Ner på Motorvägen och Vidare Ner i Vattnet.

Efter Händelsen tog ja det Riktigt Lugnt och Körde med VarningsBlinkersen PÅ för att Varna andra Bilar... Kändes inte alls Tryggt att bli bli Omkörd av Bilar & LastBilar med Vetskapen om att det skulle kunna hända igen...

Önskar att Ni alla Tar det Lugn på Vägarna för det Johan & Jag
var med om Önskar ja inte Någon!

Kommentarer
Postat av: Amanda =))

OJJJ!! det var ju tuurr att det inte hände något =). . . Jag hade fått pani k =/

2010-02-24 @ 18:48:30
Postat av: Gabbi

Jag körde av vägen förra vintern och det hade kunnat gå väldigt illa, men jag hade också tur och många olika faktorer som spelade in som gjorde att det gick någorlunda bra. Det är ett av det värsta jag har varit med. Jag är så lättad att det gick bra för er också <3 Ta hand om er! Kram Gabbi

2010-02-26 @ 11:55:11
Postat av: mio

Vilken tur att allt gick bra!!!! Kramar från oss

2010-02-26 @ 18:43:11
Postat av: Angelica

*stor kram*till er!!!

2010-03-03 @ 08:50:28
URL: http://www.finest.se/geli83

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0