FöReLäSNiNG, FiX & FiKa MeD GoD VäN!

Gomorron Mina Vänner!



Idag väntar en Rolig Dag, Fullspäckad med Saker...
Passar mig alldeles Utmärkt då Ja vakna av Mig själv Vid 06.30 (Hur ofta händer det?) och var Full Med Energi! =)

Kl 08.30 - 13.15 har ja Blivit Inbjuden till en Föreläsning om Entreprenörskap,
5 olika Föreläsare kommer Ja Få Lyssna på & Det Känns Riktigt Spännande!
Efter Det kommer ja Fixa det Sista inför Resan - Solkräm, Nya HårSnoddar (Fattar inte vart alla dessa tar vägen?) Några Tidningar & Lite Smaskigt ReseGodis! =)

Vid 16 slutar Mina Goa Vän så Då Blir det Fika & TjejSnack!

Kvällen kommer Bestå av att Styra upp Lite Mail & att Packa för
I M O R N  D R A R  J A  J U  T I L L   V Ä R M E N !

Kommentarer
Postat av: Sofia

åhh ha det underbart vänner! :)



guuud vad jag är avundsjuk!!! :O



Sola, bada o njut för mig med! :D



(Angående det här med hårsnoddar... jag förstår inte heller vart alla tar vägen. det är ju inte precis något man förbrukar... egentligen. Dagens I-landsproblem!) ;)



Puss o kram! :D

2010-02-12 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0