Hej HoPp!

Idag Vakna Jag Klockan 09.00 & Kände Mig Pigg som en Lärka!
Utanför Mitt Fönster Kvittra Fåglarna som Aldrig Förr & Ja Fick Årets
Första VårKänslor, Härligt Härligt!

Idag blir det en Utflykt till Affären i Krokek, YeHaa!
Ska hämta ut Biljetter till Kvarteret Skatan Som Jag, Johan & 2 Underbara Vänner ska Se den 13 Mars!


Under Dagen blir det också en Hel Del Packande. Vi drar till Stockholm Tidigt Imorn Bitti & då Tycker ja det är Skönt att Vara så FärdigPackad som Det Bara går som Man Får ZzzuuuZZZa Några Extra Minuter på MorgonKvisten!

Ikväll Blir Det Bastu & "Slänga Sig i Snön" med Johan, Syrran, Richard, Mamsen & Papsen!

HoPpaS Ni FåR eN ToPpeN SöNDaG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0