eN FiN KoMMeNTaR!

Vissa Dagar är Ja en Riktig Grubblare...
Ja går Runt, Myser För Mig Själv & Filurar på Mina Tankar här i Livet!
Just nu är ja inne i en Period där ja försöker Utmana mig Själv lite mer.
Ja har alltid gillat Utmaningar och Tycker det är Gött att Trigga igång Mig själv för att Se Hur Långt Ja Vågar Gå...
Den senaste Tiden har ja Tänkt på det här med att Våga Ge Mer Komplimanger till Människor. Den här gången Gäller det inte endast Mina Vänner utan även Främmande Personer som ja kan Möta på Gatan, Tågstationen, i Affären eller Vart ja nu befinner mig.

Om en Fin Tanke kommer till en, Varför inte Låta
Personen det Berör få Reda på det?

Under de Senaste Dagarna har ja därför Låtit de Fina Tankarna om andra Människor få Komma fram. Att se Personens Uppskattning och hur den Lyser upp är en Häftig Upplevelse att Vara med om!
Ja tänker tillbaka på de gånger ja Själv fått Vackra Kommentarer från Människor ja inte Känt - Då har ja Känt en Speciell Glädje!

Visst kan det kännas lite Pirrigt innan ja Kläcker ur mig Min Kommentar...
Någon kanske kommer att Uppleva mig som ett Påhoppande Psyko men då bjuder ja gärna på det =) Ja önskar att alla kunde ha Förmågan att TA EMOT en Fin Kommentar! Det är så lätt att Bortförklara sig eller Börja prata om något annat för att det Känns lite Obehagligt.

Jag Försöker Ta till mig det Fina ja Får Höra. Vill därför passa på att Tacka för era Fina Ord ja fick igår efter Mitt Personporträtt på Jessikas Blogg.
Många värmande SMS Trilla in under Dagen & Det Glädjer Mig att Ja Lyckades Inspirera Några av er att Göra det Ni Tror På! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej Helena :)..



Vet du när man kan söka in till Boomshakalack igen :D



Kram på dig från Anna

2010-01-29 @ 23:36:32
Postat av: HeLeNa

Hej Anna!

Du kan söka till Boom Shakalack på:

www.svt.se/boomshakalack

2010-01-30 @ 15:39:17
URL: http://hellur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0