PeRSoNPoRTRäTT!

Gomorron Mina Vänner!

Igår var en Riktigt Fullspäckad Dag - Satt Framför Datorn för att Skriva ihop Lite Nya Texter som skulle iväg & för att Maila Massa olika Människor. Däremellan Sprang ja Upp & Ner till Tvättstugan så Ja kände mig som en Riktig HurtBulle! =)
Tror faktiskt att Ja ALDRIG Lyckats Fått så Mycket Gjort under EN DAG Tidigare!

På Kvällen kom Vår Producent & Vår VideoFixare från Boom Shakalack hit.
Vi snacka ihop oss inför den 3: Säsongen som snart drar igång, känns som att det var Nyss vi spela in den 2:a ju? Skumt men Roligt!



Vill även passa på & Berätta att en Fotograf i Stockholm idag har gjort ett PersonPorträtt av Mig på sin Blogg. Ja valde att Leverera en Personlig Text om hur Viktigt Jag tycker det är att Lyssna till Sin Inre Röst... Kolla gärna in det HÄR

ÖNSKaR aTT Ni aLLA FåR eN UNDeRBaR DaG!

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Underbar text du skrivit.



Puss & Kram!! <3

2010-01-28 @ 11:49:58
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0