MoT PRäSTKRaGeNs FöRSKoLa!

GoMoRRoN GoMoRRoN!
Bilen är FärdigPackad & Frukosten är Framdukad så nu ska ja Strax slå mig ner tillsammans med Johan & Syrran för att Äta i Lugn & Ro innan vi Kör Mot Stockholm.
Idag ska vi nämligen åka till vårt "Stammis-Dagis" me DriLL & DruLL!


Foto:Leo Erdfelt

Prästkragens Förskola har bokat oss i 5 år & det är alltid lika Roligt att Komma tillbaka dit. Underbara Fröknar som Välkomnar en med Kramar, Barn som är Busiga & som Följt DriLL & DruLL från 1 års ålder...
Det är en Speciell, Härlig Känsla ja får när ja Tänker på att Vi Faktiskt kan göra så Stort Intryck på de Små med ett Koncept som Vi själva Tagit Fram & som Vi Fullkomligt Älskar att Jobba med.
Jag är inte så mycket för det här med Jantelagen så när jag gör nåt bra Berömmer jag Mig Själv för det, Hoppas Ni oxå gör Det! =)


Kommentarer
Postat av: Ett talande paraply

Ooh jag vill osså gå på dagis!

2010-06-04 @ 10:08:16
URL: http://undermittp.blogg.se/
Postat av: Mange

Bra jobbat igår. Och sjuuukt söt.

2010-06-07 @ 11:49:16
Postat av: mio

Ni är ju superduktiga så ni ska ha allt beröm son finns att få! Kram

2010-06-07 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0