RoBBaNs STuDeNT!

Idag har det varit en Rolig Dag!
Den började med att jag Vaknade upp till FågelKvittret Här i Vårt Trollhus i KolmårdsSkogen (Körde hit igårkväll)
Därefter gick Ja, Johan & Min Efterlängtade Syrra en Lång & Härlig MorgonPromenad och efter det Käka vi en Frukost tillsammans.
Kl 12.30 åkte Ja sedan in till Stan för att Möta upp Släkten & för att Kolla på Min "Lilla Kusin" Robbans Utspring!



Min Kusin Jenny som gjort StudentSKylten märkte på plats att det Blivit lite Fel med Datumet, men Vad Gör det om 100 år när allting kommer kring? =)




Efter det åkte Jag & Fika med Mamsen & Papsen som slutat tidigare idag. Var Mysigt att få Snacka med Dem igen efter min Lilla SkåneTripp!

Kl 17.00 var det sedan Dags för Smörgåstårta & Fest Hemma i Mina Kusiners BarndomsHem, som förövrigt ligger 500 m från vårt Hus =)




Det är Härligt när Hela Släkten Samlas & Man Har Tid att Sitta Ner & Prata.
Robban har nu Dragit vidare till Stan och Vi andra ska snart Spela lite Spel & Fortsätta Umgås Me Varann!

HoPpaS Ni HaR D BRa VaRT Ni Nu äN BeFiNNeR eR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0