LaDDaR uPp På HoTeLRuMMeT!

GoMorron Mina Vänner!

Dagen började med en Ljuvlig FrukostBuffé här på Täby Park Hotell, som ja sagt Tidigare så är Frullen Mitt FavvoMål! =)



Nu är Ja sådär Skönt Mätt & Ska Lägga Mig på HotellSängen & Vila Lite innan ja Drar igång Min ArbetsDag!
Idag består den av Planering, KL 15.00 blir det sedan ett Möte med vår Producent för att ta en sista koll på Upplägget inför imorn. Det som är så skönt med vårat Program är att vi får vara väldigt Spontana, samtidigt tycker vi det är Viktigt och Kul att vi tar upp olika Musik-Tips och annat i Varje Avsnitt. Då är det Finnemang att ha Mats, vår Producent, som har Hjärnkoll & Styr upp allt Runtomkring så kan Johan & Ja stå för Tokigheterna! =) 

ÖnSKaR eR eN HäRLiG TiSDaG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0