Ny VecKa - Nya UTMaNiNGaR!

Hej Mina Vänner!
Började Morgonen med en Härlig Promenad tillsammans med Syrran & Johan.




Ja känner att Livet Leker, Det händer så mycket Roligt i Mitt Liv just nu & Ja är så Glad för det! Det innebär även att ja Behöver Prioritera Min Tid för att Hinna med allt som ska Göras. Ni Vet, snart är det DeklarationsTider och Ja har en HEL DEL att Förbereda. Så om det blir lite Mindre Uppdatering här på Bloggen framöver så vet Ni Varför! =)

Idag blir det att Jobba Hemifrån, så ja ska:


* Svara på mail gällande nya Spelningar
* Rensa Kvitton
* Klistra upp Kvitton på Papper & Sätta in dem i Min FärgGlada Pärm!

Ja tänkte även Prova Mina Nya Rökelser som ja Köpte På Teneriffa!
När ja Jobbar vill ja ha det Mysigt omkring Mig, känns som att ja får ännu
mera gjort då! =)

Ikväll blir det Bio med Familjen, ska se Avatar igen fast den här gången i 3D!
Med andra ord har ja en Rolig Måndag framför Mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0