EN FReDaG i TroLLSKoGeN!



När ja Öppnade Dörren imorse Möttes jag av en Underbar Värme! =)
Körde sedan ner till Syrran i Marmorbruket och gick en Promenad tillsammans med henne. Därefter bjöd hon på Frukost, Systra Mi är en Hejjare på att Baka & den här gången hade hon gjort Hålkakor! Både Hon & Ja är Galna i Oboy och kombinationen av Oboy & Hålkaka = MMM!

Nu har ja Jobbat Hemifrån några Timmar. Då & då tar jag Mig en Paus, sätter mig på FarstuTrappen med en Kopp Kaffe, Blickar uppåt & Stannar upp!



Det här med att Stanna upp är Nåt som jag Verkligen Uppskattar & Tar mig tid att Göra! Varje dag finns det något Fint som är värt att Stanna upp & Njuta lite extra av och det ger mig även lite Ny Energi till att fortsätta Jobba! =) 

Nu ska ja snart bege mig in till Stan. Där ska ja inhandla lite Grejjer till MusikKollot i Sommar och även Ta en Lunch Med en Nära Vän!

Ikväll blir det GrillFest med La Famille!

Hoppas Ni får en Härlig Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0