MiTT SMuLTRoNSTäLLe!

GoKväll Allesammans!
Är nu Tillbaka i Kolmården i Vårt Underbara Lilla Hus.
När ja klev ur Bilen Här ute på Landet så Kände ja "SommarDoften" för Första Gången i år! Det är en Speciell Doft som jag Ärligt Talat bara Upplevt just på det här stället. Förr i tiden hade vi LandStälle härute och Doften för Mig Tillbaka i Tiden till Alla Somrar ja Sprungit runt här tillsammans med min Syster & Våra Kusiner.
För 13 år sedan byggde Mamsen & Papsen Hus härute och för Varje år som gått har ja Gillat det här Stället Mer & Mer... Skogen, Lugnet, Fåglarnas Kvitter, Älgarna på Gärdet, Lammen i Hagen, Katterna som Springer runt & Lever Livet, Morfar som går runt & Pysslar, Mormor som hänger Tvätt & Bakar SockerKaka m.m.
Så just nu Sitter ja i Mitt Kök, Njuter av att Vara Här & Nu och av Tanken att Få vara i den här Miljön i nästan 2 Veckor framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0