BaRNKaLaSeT!

Det var Underbart att Få Underhålla, Leka, Busa & Spexa med de
14 Härliga Tjejerna på Kalaset i Lördags!
Vi kom med Guran & hade Förberett lite olika Roligheter =)
Började med att Sjunga FödelsedagsSången för Ebba, sedan blev det
en MusikFrågesport!




Johan hade Smusslat med sig lite olika saker och en av dem var Pruttbalongen.
Han la den på stolen när jag tittade bort och Gissa om Barnen skratta
när ja satte mig på den?
ALLA ville sedan Prova den & Barnen skratta lika mycket varje gång den Prutta till.
När den sista Tjejen satte sig på den blev det en riktig PRUTT-SMÄLL vilket gjorde att det flög bitar både åt höger & vänster & det gjorde det hela ännu Roligare!



Johan hade även med sin Läskiga Mask.
Jag vet inte hur många gånger han lyckats Skrämma mig med den här hemma & han verkar tycka att det varit lika Roligt varje gång... Tror ja det!
Den här gången slapp ja bli Skrämd och Vi & Barnen Lurade istället Födelsedagsbarnets Mamma så hon Hoppa till, Hihi!
Därefter lekte vi "Monstret Jagar"





Sedan blev det ännu mera Sång & efter det fick Barnen göra det de Önskat sedan vi kom... Nämligen Brotta ner Johan!



Ebba verkade Uppskatta Vår insats på Kalaset & Ja tror faktiskt att
Johan & Jag hade precis lika Roligt som alla Tjejerna hade det!





Barnen Busade med oss in i det sista & Vinkade sedan av oss när Vi
tillsist Hoppa in i Bilen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0