iNHaNDLiNGs-TuRNé!

Idag tänkte ja vara lite Effektiv & Med Min "Att-Göra-Lista" borde Min Plan gå Vägen!
Har nu äntligen Skrivit ner allt som ska inhandlas till Julklappsjakten så alldeles strax ska ja ge mig iväg på min Inhandlings-Turné. Känns lite Roligare att Skriva en sån här typ av Inhandlings-Lista i Jämförelse med dem som ja brukar skriva... Jamenar hur ofta händer det att man Köper "ÄlgBajs" HaHa! Tur att inte Jag blev en sån där Tråkig Vuxen som Tycker att Såna här Saker är Pinsamma! =)



Kvällen kommer sedan ägnas åt att Fixa med Kulisserna.
Tänkte passa på att Förnya dem lite, Var länge sen ja Sydde & Ja undrar om Min Symaskin fortfarande vill vara min Vän efter att ha fått stått ensam så länge nere i Källaren... Hm, det återstå att se... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0