LåTSKRiVaRVeRKSTaD!

Idag har Poeten i mig fått Träda fram & Melodierna har Flödat här i Lägenheten.
En ny Låt är nu Skapad & det är inte vilken Låt som helst, det är nämligen en MusikJingel till ett Företag som Johan & Jag har fått i Uppdrag att göra.



Gillar ju, som ni vet, att göra Samarbeten med andra Människor & det ska bli Spännande att Höra vad Företaget tycker om Jingeln.

Min Eftermiddag har ja Spenderat hemma hos en Vän med hennes Barn + ytterligare några Barn och en Mamma. Vi har HöstPysslat kan ni tro... Klistrat Löv på Papper, Målat med alla Möjliga Färger, Jag har fått rita ett Flygplan för första gången på många år och det var en rätt Rolig Syn. Pojken på 2 år verkade väldigt imponerad över mitt Bulliga, Lilla Plan så det kändes Gött!
Våfflor med Sylt & Grädde Bjöds det på och Några Koppar Kaffe slank oxå ner =)

Nu tänkte ja Sjunga igenom låten några gånger innan ja Spenderar resten
av Kvällen i Studion.

Ha eN SköN TiSDaGsKväLL MiNa VäNNeR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0