MoT ÖSTeRGöTLaND!

Gårdagens Repetitioner gick Kanon! Replikerna Flöt på Bra & Vi har till och med Lyckats få ner Föreställningen till 50 minuter vilket känns som en Lysande Tid för BarnFamiljer! Vi Träffade sedan Zara, hennes Familj & deras Godingar till Barn!
Ja blir alltid Lika Varm & Glad inombords efter att ha Varit i deras Sällskap.
Bilresan hem blev lika Galen som den brukar Bli när man har båda Bröderna Östberg under samma Tak, HaHa!

Under Morgonen har ja Packat & Grejjat. Idag ska ja nämligen Köra upp till Mitt Älskade Kolmården. Den här Gången åker ja Själv för att Johan behöver Jobba på i Studion här nere i Skåne. Jag kommer jobba litegrann däruppifrån men även Ha en hel del Tid för ♥ Min Älskade Familj & För Mina Vänner ♥




Ikväll blir det Utgång med Syrran & Det ser ja Fram Emot!

HoPpaS Ni FåR eN HäRLiG HeLG!

Kommentarer
Postat av: zara

Å jag blir lika glad och full av energi när jag får träffa er!! Våra barn älskar er, det märks så väl!! Vi ses på Fredag igen, då får vi "hänga" lite mer :)

Kram

2010-11-06 @ 20:14:26
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0