OMVäXLaNDe MiLJöeR!

En sak som är så Underbart med Mitt Jobb är att jag får Möjlighet att Uppträda i olika Miljöer & för så många olika Typer av Människor. Johan & Jag jobbar ju med allt från Barnunderhållning och Föreläsningar till Vuxenunderhållning där vi både har ett utbud på Visor med lite djupare texter till kontrasten med Party & Fest-upplägg.
Jag älskar att det är så omväxlande eftersom jag hela tiden får chansen att utvecklas på alla möjliga plan och dessutom är ja glad över att vara en Tjej som har så brett utbud när det gäller Sång & Musik!

Förra Lördan var vi bokade till en 40-års Fest på en Herrgård i Skåne och där var det Middagsunderhållning som gällde.





DeN HäR GåNGeN HaDe Vi MeD oSs VåR EGNa LjuS- OcH LjuDTeKNiKeR! =)



PuBLiKeN VaR På G & VåRT MeDLeY SoM Vi SKRäDDaRSyTT
FöR JuST DeN HäR KväLLeN GicK HeM!



Just nu håller ja på att Strukturera upp alla våra Utbud
(efter önskemål från både den ena och den andra)
för att sedan kunna boka in ett Möte med en Grym Person.
Han ska sedan skapa en Hemsida där alla våra Koncept kommer ligger samlade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0